på g

Hejjjsan underbara människor :*
Nya bloggen e på g ;)
Just nu sitter jag och kollar hockey och typ  tycker syynd om miig själv,töönt jag vet men jag har ingggen energi :O
Idag efter skolan var man på stan med demii och köpte  en ed hardy perfym och så köpte jag en present åt pappa ;) Enn snygg sommartröja blev det (yy
Kuul var ialfaall det , nu ska jag väcka pappa så ni får  ha en underbar freddag pöss på er :*

Det var inte menningen att ni skulle få se mitt trötta face så ni får se min hårflätta från chiile :D Den sitter fast i hårbotten ^^
Snyyg vah ;) Allla giick runt med såna därborta så man blev ju suugen :P sist jag var i chile kom jag hem med 2 såna i håret och nu saknade jag det för mycket så nu har man en igen (yy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0