pumpa

Hejjj på det underbara folket :D
Jag vet inte själv sanningen bakom min så kallade "normala" rubrik så vi hoppar över det ooch snackar om  miin dag (yy
Först vare biild , asså någon borde köpa en katt åt kärringen -_- Hon har uppenbarlingen ingen att snacka med :O Just därför har jag lidigt att en biiig huvudvärk hela dagen  blaaa blaa blaaa  en gånng man kan göra så här... man kan göra så härr, så här.. kolla den här det här är ig assså kääften  -__-
Efter det vare tyyska och glossförhöret giiick "suuperbra " (yy
Det blev ingen idrott :/ Så demi ochj jag drog ner på stan med Tani och mermo XD
Sista lektioonen var matte :( Asååå jag värkklliigen HATAAAAAARRRRR MATTTTE :@
Lixom hur många procent är det att det är lördag imorgon ? I mina tankar önskar jag att det vore 100% sant :/
Menn aa nu sittr jag häär med  feber och på värrldens bästa humör -_-
Sugen på bulle , fiinnns i köket :D
See yaa <3

My seecci that makes my day ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0