Miin helg :D

Ifreddags drog jag neer på stann :D träffade danni , köpte goddis till hennes feest (yy sedan drog vii till dansen :D<3
Efter 1,5 jobbbig timme med  jag fattar  nada " i huvet drog vi hem till dani och fixa lokalen och gjorde tårtor domm blev feet lyckade :D ! <3 På lördagen vare först familjefeest hoos danii , feetmyysigt ^^ hela familjen , kööt och riis och såå hahah snacka om att vi var mätta :O
Efter att dani öppnat sina presenter drog vii till lokalen och vänta in folket :D
Vi haaade skiitkuul fast jag fiick inte ner så mkt tacos :/ hahah men vi dansa och hade skiitkuul :D
Supperlyyckad feest juh :D
HAHAHAH kääringen kom ner och klaga , vi drog ner musiken typ 10 min sen höjde vi :D hahahha ! :P
Ni fåår bilder :*  och ii söndags städa vi och jag ochh danii toog årets förrsta lånngproomenad i första våårsoolen XD 
GRATTTIS TIIIL MINNN ÄLSKLLING  igen tee amooo daniii! <3 <3























Kommentarer
Postat av: Daniella! <3

aahahhaha taaack! :D<3

timmen upp för vår prommenad y)

2011-03-07 @ 21:22:05
URL: http://daniiellalerche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0