Im back in my lovely town ♥ :D

Heeeeeeeeeeeeeeej :D !
Nu är jag tillbacks :D fYFAN villkenn sköön kryssning , bästa hiitils (yy
Iallafalll i fredags efter skolan hämmtaaddee pappasen miig och vi drogg till tåget (yy
Vi käkade lite chileniitoos på väg diit och när vi kom fram till hamnen så hittade vi inte XD inte konstigt vi var på fel hamnn Xp vi fiick gå i typ 20 min :O för att komma fram men aa vi kom fram :D
Det första jag hör när vi kommer på båten var 2 damer asså fettskööna :
-var den blå ?
-neeej neej det var den där turk-åsa XD hahahahhaaa omg :P
Det första vi gjorde var buffe :P omg  faaan vad vi åt :O Juste har inte sagt det men det var cuba / latino feesstival eller vad dom kallar det såå det var kubansk mat och kubansk dans o grejor :D
fredagkvällen var inte så himla roolig för miig.. :/ Vi Drog till baren och kolla när kubanarna dansa och båtten rörde siig skiitycket så jag blev sjösjukk... asså omg första gången på en båt asså det känndes som att jag skulle svimma och få up hela buffen :O Så där giick  jag som en fulliis i koridoren på väg till vårt rum Xo Asså alla giick som fullisar , båten rörde siig skiitmkt XD men iallafall jag giick o la miig och pappa giick på disco :P När vi vaknade upp på ördan så mådde jag bra och vi gick av i lettland (: asså jag villonte va taskiig , men seriiöst helt ärliigt på dom 4 timmarna vi gick runt i letland såg jag inte En ända människa le eller garva :O
Vi giick in på mc donalds asså det såg ut som det såg ut här i nsverige för några år sen XD hahhhaa
jag giick fram till den "trögga" damen i kassan jag ba one milk please HON KOLLADE PÅ MIIG SOM ATT JAG FUKING BESTÄLLT EN BOMB :o  hon ba MILK !?  jag ba yees ? :S hon Ba Milk :O ?! jag ba hmmm yees? hon kollar på mig värsta blicken  sen springer hon iväg och hämtar en jordgubbsmjölk jagg  hmm okej hahahahha efter det giick jag och pappa och shoppa i en galleria det fanns ju skittmånga skygga grejer men inte så mkt passade :( för stort ,, för litet.. bajs bajs men jag fiick med miig en kofta och ett par örhängen :D VI handlade liite matt och sen droog vi till båtten :D på kvällen giick vi och kollade på kubanrna ´(yyy fett me duktiga och pånatten giick  vi på disco , och dansarna kom och dansa me oss :D vi giick och la oss typ 3 juste på löördag badade också :D och jaa imorse vaknade vii och droog mott tågett och nu sitter jag här (yyy BILDER ! :*


Guud vad jag e kär i miin prettykofta ^^











Nee nu orkar jag inte meer såå pöös :*


Kommentarer
Postat av: Daniella! <3

ehalee din pappa hafffaaaaaaa :DDDD

2011-03-15 @ 19:44:01
URL: http://daniiellalerche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0