i am alive (med den där i will survive melodin )

Heeejjsan !
Jag tror ni typ tycker att jag vart osocial mot er och det grööter jag för :,( XD nee men jag har vart liitte mer scial mot bästavännen (yy ja tar vara på varje minut me den underbara ungen lixom :D just därför , mindre social mot er :/ Men a inga problem att komma hem i går ,lätt som att räkna till 3:D
Vi mysste lite med champange och goddis och satte oss och kolla på easy a ^^
Idag droog vi nerr till medborgardagen och uppträdde det giick fakttist riiktist bra :D (yy Efter det giick vi runt me söttisarna hanna och cime på stan och sen drog vi hem eftersom vi var sååå hungriga , kändde oss gammla 
och trötta men när vi fiick i oss mat var energin tillbacks såå vi harr hyperventilerat billdeer in the house alltså massoor massor och dom blev bra också :D nu står min älskade vän i duchen så ni får bilder :*
Gonattt :D <3




Nii fåår fler sen orkarr inte nu :* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0