Här kan det stå något men jag låter bli ^^

Heeejjjsan :D nu äär man 15 :O (yy
Wiierd faktiist :O
Meeen a orkade inte skriva igår eftersom vi firade lite här hemma :D (yy jag fiick presentkort på hm , bikbok  och mina älskliingskrämmer från bodyshop :D 
Jaa jobbet går ju feetbra  :D gilla dom därr " underbara " stunderna då man ska ta disken och råkar doppa handen i någons sååås :O asså så där halvmyysigt :( Meen aa det kommer in roliigt folk då och då som man kan garva åt och vafan vad sverige dricker kaffe :O jag måste ju springa och fylla på kaffe 24/7 :o
Men aa nu ska jag öppna dom igendammade böckerna-_-
Haa en bra kväll :*

Alla har vi våra mongobiler :D (yy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0