F*ucking perfect to me

Guud så sköönt i skollan asså först vare fiilm om typ barn som överlevt hitler :O sen typ en snubbe och om hur han överlevde på en öde ö :P
Sen hade vi idrott och det varade bara några minuter tills en kompiss gjorde illa siig och vi fick sluta :( mENN  aah efter det så drog jag till tandläkaren f*n vaad det spänner Xs
Träffade mami på stan och kollade runt lite jag fiick med miig en maggtröja och en coca cola-läppglans(yy
Allt blev så mycket bättre näe vi gick till den chillenska restaurangen och jag åt en pirog :D skiitgooood :D!
Det gjorde miig lyckklig igen :D och sen började jag sjunka igen :/ HAHAH men när jag kom hem låg det ett blev i brevlådan "grattis p födelsedan gmn " :D guud vad gullig min morfar är :D han ska alltid skika inann för att vara först av alla :D Ficck med litte pengar så han har gjort miig på bra humör igen :D

Underbara morfar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0