Dag 9 – Bilder på mig och mina bästavänner


Miin underbarra daanuusch ! :* <333
Typp den man kan kalla för miin "ultima" bäästiis  HAHAH :P <3
Tro inte att vi är fjortiizar, det är vi värkliigen inte ...vi hade kul SOM vanligt Te amo ! :* <3

Miin barndoomsvään ,  bäästiis, miin sötiis meli <3 :*
Underbarr unge, te amo ! <3

Minn supperssaknade sötta Soffi :*
:,( Guud vad saknad älskarr diig gmn , min guldbit :*

Carro, miin svenne <3
Typ tappat kontakten me henne :/ <3
Men kommer alltid älska ungen ! :*

Miin älskade granne, miin Mulle :* <3
Tee amooo ! :*
'
Miin skinka , ungen som fixxar till mina gråå dagar <3 :*
HAHAH snuskkompiis XD Te amoo :* <3
 Det finnnns SÅ MÅÅÅÅNGGGGA flller som betyder så himla mycket för miig men juust nu orkar jag inte :/  Älskkkkar err alla !  :* <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Daniella! <3

HAHAH din ultimata bästis :D

ahahahahhahah kommer du ihåg, ja men asså jag vet jag e ju in bbäästiiiiiis :D ahahahhahahahah vi liten jag va då..... <3

puss på aset : loveu, bästavän :

2011-03-15 @ 19:46:25
URL: http://daniiellalerche.blogg.se/
Postat av: snusk

HAHAHAHAH JENNI VADÅ SNUSK KOMPIS... DU LÄÄR MIG (aaaa) :*<3333 ÄLSKAR DIIG MESTASTE.. ful ja va på bilden -.-

2011-03-19 @ 19:56:57
Postat av: snusk

HAHAHAHAH JENNI VADÅ SNUSK KOMPIS... DU LÄÄR MIG (aaaa) :*<3333 ÄLSKAR DIIG MESTASTE.. ful ja va på bilden -.-

2011-03-19 @ 19:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0