Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Hmm jag skulle lätt resa till chile :D Saknar deet groovt asso :( <333
Men annars skulle jag ba spara typ så jag har , ge till mina föreldrar typp inte vet jag :P
Iallafall inte säker men först skulle man ju inte tro  på det :P hahha palla va jag XD Men aa idag  vare skola .....som alltid :/ Lite halvt myysigt såå där :P 
Efter skolan  droog jag neer på stan och mötte mela ^^
Asså snacka om att vi e failade , vi kom hem för sent för vi skulle ha hunnit fixa käk innan hon drog till träningen men  vi hannn preciis lägga in den hembakade pizzan när hon skulle dra :P HHAHAHHA FAIL !
menmen ska typ plugga nu :/ Vet ni imorn drar jag till Riga med pappa (yyyy :D fett me kuul:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0