Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Hmm jag vet inte rikktigt ,många...:/ Men vi tar Nutte då:D saknar henne fast jag såg henne i förigår :O :,(
och idag får man träffa henne :D <3 <3

Te amo <3 !


Heejsan ! :D igår  träffade man sandri på stan :D ! <3
Vi giick runt och kollade kläder,hon fiick med  siig en kofta  och jag ett linne och en kjol ^^
Sen tog vi en fika på nancys (:  Efter det giick vi hem till miig och käka burgare och kolla flickan från  ovan , fan va vi typ grät :;( haha men asså den e så sorlig  :P Mobba oss inte :*
Vi tog liite bilder och spela spel vi hade skiitkuul och vi somna typ 3 och nu sitter vi här jättefixade och nyvakna:D
Vi ska typ käka frulle snart så hare bäääst :* <3




Älskkkar diiig cookiiesiita :D <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0