Dag 18 – Vad jag åt idag ( plus vad jag gjorde idagX)

 Några godiisar :P
Bananmilkshake, macka med skika
varm chocklad me vispgrädde och cockosboll
Gryta och riis :P
Jaa ni igår kollade jag och manda på karate kid den var väll bra och vi giick och la oss vid 1 tiden ooch idag kollade vi på the last song fett bra fiilm juh :O hmm några grät hmm!:P
 Sen tog vi typ bilder spela in några  helt normala "  videon :P
Drog till mariefred och sen drog vi hem lyssna musik och sen drog manda  men vii hade det underbart kuul asså fasst jag orkar inte berätta allt för då skulle nog ni , jag , mina fingrar och hela världen  gå i koma eller typ ide :P Såå aaa puss på er :*

Den här lilla tjejen har inte kust att växa upp :,(
Imorn äre första jobbdagen på prao som gäller ,  cafe tratten om det är någon som skulle råka bry siig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0