Dag 15 – Mina syskon.

F A i L -_- hahahah jag har ju inga sysskon så jag kan ju berätta om  minna föreldrar och mina älskliingar :*

Min pappi Roberto :*
Chilenare för er som inte visste ;)
Jag har otrolig tandvärk så jag orkar inte berätta värsta historiien men pappi är ung och cool ^^ 35 faktiist (yy Hhhii Han e en stor teddybjörn :D Bäst på att lagga mat säger jjag ba :D

Minn sööta halvfinne halvsvenne Mammi Mirja :*
34 och brraa på att va roliig och få miig att garva :D <3 (yy

Mina t älskliingar :* <3
Pigge miin grööna tjockiis , nutella uppe i hörnet och blomman som sittter på gungan ^^
Dom e som mminna småsyskon otroliigt älskade :*

Det är typ min lilla family :D älskar er grovt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0