Adidas i mitt ♥ adidas på mina fötter(yy




Som nii ser har jag vart på adidas (yy
Hela grejen började med att pappa tröttnade på att det tog helt ärliigt 5 minuter att på få på mig mina converse XD
Han ba komiiigen ! Jag baa åhh hatar dom här skorna han ba okej vi åker till adidas jag ba HAPPYFACE :D
dom svarta är uteskor och dom vita till idrotten (yy Asså jag ba älskar spetsen som fiins på skorna fettcuult juh :D
Jaag e skittnöjjd och mätt XD haha vi åkte och åt på chilenar restaurangen det varr fett me gott asså :P
Igår hamnade vi på något sätt också på restaurangen ^^ så vi tvättade aldriig bilen men vi gjorde det idag vad dukktiga vi e :)
Nu sitter jag och myyser framför tvn och snart kommer min älskade manda såå myys asså :D Hon sover här idag  och hemma hus min mamma imorn :D såå nu ska jag kolla på äntligen fredag på en lördag ::P  varma kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0