ryck :/

Assåå har damp just nu :/ Asså åhh :/ Fettiriterande juhh :/
Nutte ser du det här riing miig, du vet bässtiistalk  i need you ! <3 ¨
Menmen nu slutar jag dampa , halv studiedag :D (yy
 Sitter och chiilar och chattar, mussik och ska snaaaaaaaaart typ snart plugga :/
Imorn äre tandläkare och jag funderar på att typ "pimpa" min mun asså ngt väldiigt vågat jag har ju alltid haft rosa och en gång grön och rosa men kanske typ hela grön elr gul elr blanda 2 andra starka färger :P vet inte :P haha :P Men men nu får ni outfit det var längesen ni fick det och så får ni se mig i plattat hår :P Haha andra gången i hela mitt liv :P pöss <3

# Linne- hm
% Byxor- bikbok
¤Bolero-vila
& Halsband-kaphal


Plattat hår ;)

Kommentarer
Postat av: Daniella! <3

oooo du platta håret :o VARFÖR? :o

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2011-01-25 @ 18:29:52
URL: http://daniiellalerche.blogg.se/
Postat av: |' carolinahägg '|

snygging du ä ! jag hatar dig för det din snygga unge ! ;(<3

2011-01-25 @ 18:38:34
URL: http://oneandonlycarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0