Put it down on me :*

Cuttiies , jag skippar förlåt,dålig upptaderiing snacket och såå köör vi diirekt på hur miin dag vart(yy
Först hemkunkap  potatiiiiismoos haha med köttbullar :P
Sen gjorde jag äntliigen klart mitt so-prov tog faan 3 timmar :O
Sen luunch fasst jag satt ju ba där och drack mjölk ^^
Svenskan var ju deprimerande , asså vet ni har märkt en grej varje gång jag ska skiva en dikt så ska den sluta me att någon dör :S Uscch på miig men liixom den bliiir typ bättre?
Ska ta biilder nu :D Systemkamerakärlllek <3 :*


Ni får 2 egobilder från min systemiiis :*

Kommentarer
Postat av: Daniella! <3

snygg <<3

2011-01-19 @ 16:31:39
URL: http://daniiellalerche.blogg.se/
Postat av: skinka....

OOH OH OH OH MY GOSH VA 6Y

2011-01-21 @ 14:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0