Och smidigheten är över...

Jag : Omg demi kommer du ihåg förra vintern jag ramlade hela tiden :O
Demi : AA :O jag vet asåå du ramlade 24/7 ..Konstigt att du inte ramlat det här året ...
Jag : jaaag vett ..:O En sekund senare ligger jag på marken -_- HAHAHHA så fail asåå jag trodde jag hade blivit av med oturen meen neej ...och den här gången såg det nog rätt roligt  ut samtiidigt som jag halkar så vridds min kropp och jag landar på ena höften -_- hhha värsta smällen hela skolgården vände sig -_- det göör ont :/
HAHAH menmen softiisch daag :D
Halv studiedag (yy
Hm katalkogen väntar :P

HAHAHA bildbevis: jennita e smiidiig ,manda tog bild när jag fastnade med foten i sängen hahah fråga inte hur jag lyckades det vet jag inte ens själv -_-


Kommentarer
Postat av: Daniella! <3

HAHAHAHHAHAH

2011-01-19 @ 16:30:58
URL: http://daniiellalerche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0