Stan (yy

Mötte upp bäästiisen på bussen och det började juh bra XD Ursäkta ! Du kan fortsätta åka vi råkade trycka fel förlåt XD hahaha !
Hhaha dani fick en beundrare ! Han sa åt henne att allt var lungt XD och fråga om det gjorde ont när hon ramla hahahaha ! :P Vi drog till moraberg och sen till stan :D vii hade skiitkuul :D Jag fiick med miig ett pa örhängen och ett par jeans (yy Jag blev kär i  en tröja på bikbok :/ Skulle köpa den men s var för stor ooch xs var slut :/ Såå ahh blev liite ledsen XD men ahh sen efter att dani åkte så  köpte jag  mitt godiis så giick jag hem och nu sitter jag här och snart kmr bässtaste manda :D !! <3

Trevliig helg ! <3

Örhängerna ! <3

Jeans ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0