No stress (yy

Shoo söötiisar <3 !
Skolan var ju riiktiigt roolig idag :D :o
Bilden var sooftiig bara att  läraren e så joobiig :O hon snackar utan att andas i en minut :O och vi har lixom bild i 2 timmar-_-
När huvudvärken giick över efter hennes eviga tjat så hade man tyyska vi gjorde ju "jättemycket "
och sen det roliigaste som fiins i skolan , idrott :D uff vad man har träningsvärk :O
Styrketräning så a ... Asså äre ba jag som får damp på när jag tänker på alla läxor,inlämningar, prov och skiit :O Man känner siig ju stressad :O Gick och simma lite efter skolan , skiiitsköönt ! Jag känner miig inte stressad :D fast jag tittar på min jättestora högg med läxor :O Prov på måndag så ska nog sätta miig med ngt gott i handen och läsa fysiik :/

Digga mitt jag-fattar-ingenting-face :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0