Happy

Okej nu sitter jag här och chillar hos ppapsen , han jobbar och jag ska börja städa :/
Men iallafaall har haft ont i tänderna av den eländiga tandställningen , gjort illa foten och  haft ont i magen så jag har värkliiigen inte orkat skriva :( Men i freddags så följde min söötiis melsan me till min skola :D (yy sen åkte vii hem till henne och fira henne eftersom  hon blev fjortiizz :P Iallafall vi hade skiitkuul :)
Efter det åkte jag till miin nutte och  sov där och typ " firade lite att hon blev byxmyyndiig och  vi hade skiitlkuul där me :D (yy Efter det åkte jag hem till pappa och vi giick ppå bioo, miin låtsas fru blev det , den var faktiist sköön :) Diggar den :) Sen kom jag hem och där lååg minn tidiga födelsedagspresent, en mobbbe :D wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D
Ni ska få  en bildbomb på det ni missat sennare, lovar <333

Gratttiiiiis i efterskooot älskaddde daniiiii miin nutte du är mitt alllt ! <33333 :*

Grattiiis i efterskooot melsan pälllsan , du bettyyder  !!!! :**** <33333

Ällllllllskar er 2 mer än ngt annat ! <3333

Kommentarer
Postat av: Daniella! <3

tack :)<3

2011-03-03 @ 22:00:54
URL: http://daniiellalerche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0