åhh

fåår damp skulle vissa bilder på lite nya grejor men simkortet vill ju inte funka :O
Ja Ni får bilderna imorn :D !
Åt nyss middag , altså 3 brocolibittar och typ 2 små tuggor kött :O
Mår piss asså , förkyld, typ inte sovit ngt inatt jag känner inte för att att äta ngt :/ Kan inte få i miig ngt :O
Fryyser och fiick nyss feber :/
Giick neer på stan med bästa demsan idag ! :D faan vad kuul vi hade :D <3 (yy
 
  
SVAR på fråga ♥
Carolinahägg om Ny mobbe :D :
Haru skaffat ny mobbe? :O<3
Svar  : Hhahh caroo vad gullig du är <3 ^^
Jag skrev ju att jag ska kolla för att jag ska få när jag fyller år ;) <3



´

Bara för att mann har en modell till bäästiis <3 :D


Kommentarer
Postat av: |' carolinahägg '|

ahaa, ursäkta lilla mig (A)<3

2011-02-15 @ 18:34:05
URL: http://oneandonlycarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0