smiling to much ....


Jag e ba så f*ckking glaad  :D
Beror det på att jag har ett ägg fult me godiis och att jag och pappsen har hyrt filmer ?
Äre kanske för att jag vart med mela idag och att hennes brorsa fyllde år ?
Meybe för att jag nyss var på restaurang med pappas kompiisar och hade så hiimla trevliigt ?
Delviis det men också att jag insätt att jag inte behöver diig i mitt liiv ...vafan jag har redan så många underbara människor och du e typ såå öhhm inte underbaar så taalk to my smiliing face men jag kommer inte svara för jag e upptagen med att leee (yy
Det känns som att allt e så himla perfeekt som att skolan inte fiinns , som att matte inte vore ett problem och som att kemi vore lätt jaa ni förrståå noog jag e happi :D
Hoppas ni också e det  glaa påsk på er söötisar :*

Kommentarer
Postat av: Daniella! <3

perrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?:D

2011-04-24 @ 20:29:51
URL: http://daniiellalerche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0