Normalt ?

Äre normalt att helt frivilligt villja sitta inne en fredagkväll och såsa? :S Inte för miig men nnu äre ba såå jag måår värkliigen inte bra asså -_-
Jag lixoom loggar in på facebook ,ser att folk ska på fest och bliir inte ett dugg sugeen :O
 jag har ba luust att sitta här i soffan och myssa ^^
Magen gör ont ...
energin är nere på noll ...
jag är sugen på något gott ..
och jag tänker på deej ...
Det kan inte blii mycket bättre va -_- ....
Joo tydliigen tvbooxen funkkar inte :,/
Såå jag tyyp dampar liite men jag orkar inte lägga min energi på den där boxskiiten  så jag sitter  vid den här maskinnen men aah ska få igång den där saken och ligga och såsa men min goodiispåse ^^

Däär har ni dagens :*
♥Linne-hm
♥shorts-klippte  ett par levisjeans
♥leggings - hm
Och mitt lilla kors runt halseen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0