my crazy chic








Heelt faastklistrad framför en jlo fiilm :P
Meen nii fiick ba liite bilder för jag orkar inte justt nu så ni får fler någon annan  daag :* <3
Hade saknatt demsan asså sådär ni vet äckliigt mycket :O
Förrst giick vi runt på staan och jag fiick med miig ett par brillor 8-) Ni ser dom demja har på bilderna ;)
Efter att vi gjoort liite kaos på stan drog vi till parken och snodde liite sool , 27 grader nästan så man undrar om man kommiit till ett annat land juh :O
När vi kom hem hade pappa gjort maat och så kollade vi på fiilm och tog billder ^^
Skiitkuul iallfall ! :*
Älskkar den där fliickan <3 Pappa sover...redan -_- han jobbar imorn såå aa inte konstiigt så det bliir ba jag och mina fiiender ,dom jädrans böckerna -_-
Meen ska noog kolla andras folk liiv nu så ha ett bra ni me :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0