min lilla olycka... :§

Det brinner i hovsjö :O
Igen -_-
Inte kuul och inte braa asså :/  Tjoockt syynd juh :O
Iallafall idag fiick vi choklad på tyskan .. det börjar bra vaa :O Tror ni inte något nött tappar lite choklad på stolen  jag skulle sitta på -_-
Går ut från tyskan och så hör jag en kompiis ba :asså jennifer du har en bruun fläck på rumpan :O
Jaag ba trevliigt ... Så jag tog av miig koftan och satte fast den runt midjan :P Men tror ni inte någon annan är ett nött och glömmer att hon har fläcken och tar av koftan och sen går igenom hela matsalen för att lämna maten -_-
Maan känner siig så lycckad när man fåår blickar och sedan kommer på vad folk kollar /tänker :S
Men som tuur var hade vi idrott så jag satte på miig idrottskläderna (yy
Asså omg vad kuul idrotten var , vi dansade ^^
Menn ska sola göre ni me vetja ;) :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0