Gryyym feest ! (yy

Asså omg faan vaad kuul kväll vi hade :D <3
'Taack vare alla underbara som kom för att fira mig^^
Det gåår inte att förklara BÄÄÄST säger jag ba :D ! <3
Förutom kärringen som kom och klaga på mussiiiken asså först var jag lugn men när hon rörde minn bästavän och hon kallade  miin andra söttiss för hora då var min biitchslapp redo att slå till , det ända som stoppade miig var min tanke " Jenniiifer du är 15 nu ...bitchslapp = du och bästavännen kommer ffå spendera resten av kvällen i fängelse :O Om jag var 14 asåå då :@ Fast jag garva ju määst åt kärringen hon va ju fan sjuk hon hade stått och bankat i en halvtimmma MOBBBAD ! hhahahha XD och jag kollade i kikhållet ocjh hennes ilska giick upp på mina serpertiner som jag satt på dörren XD hon tog tag i dom och slängde dom på golvet asåå omg hahahhahahah oj vad ont det gjorde i oss lixom XD hahaa meeen jajaj nu skitter vi i henne alla hade skittkuuul (yy
Taack till alla underbara brudar som gjorde min kväll :D


Efteer miin förra fesst (yy Ni får bilder från igår sennare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0