Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Det är svåårt ...
Asså det beror på juu :S Fast jag har märkt att jag gillar att skämta om såna där mindre bra situationen typ "hahahahha palla se trött ut-_- Eller typ okeej jag går och lägger miig igen ^^
Hhaha jaa men asså jag kan inte direkt säga att jag tycker att jag är "snygg" men jag tycker heller inte att jag ä såå hiimla ful jag ser väll okej ut XD
Lixxom jag skulle inte viljja ändra hur jag ser ut .. jag duger som jag är liixom :> Det ända jag stör miig på är när man fåår finnar asså det förstör juhh hela facet:,S
Men aah asså min reaktion är  typ "jag ser okkeej ut tummen upp för det då (yy


2 sådär normala biilder fråån igår ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0