Blah blah blah stop talkiing !

Jag typ vaknar kl 7-_- Kollar klockan ...somnar..vaknar 7.20 kollar klockan ... ända fram till kl 9 fyfan vaad jobbigt ,man har sovmorgon såå får man inte sova ut :O
So lektionen var typ sådär randoom alla satt skitttyyst och lyssnade på lärarens "korta föreläsning" alla såg ju såå koncentreade och luugna ut fast egentliigen vare nog blablabalabala blä blabala blä åhhhh! Så vare typ i mitt huvud och typ någon som joinar ? jag smitter snarrt-_-
Medalj till läraren som kan snacka utan att stoppa i en timma och ändå vill fortsätta-_-
Sen vare den där alldagliga lunchen och sen ba en sån därr booringsvenskalektioon ^^
Har preciis käkat kööt ,klyftpotaiis ahh ! feet me goott en sån där chillig fredag antar jagg ^^
Jag blev suggen på ahlgrens billar :O Asså jag menar värkligen skiit suggen ..... kiosken nästa men aa jag ska väll kolla på någon fillm och chilla om inte den där lilla melanieungen riinger  o vill gö ngt sååå trevliig  hellg och puuss :* <3

Även fast du inte är här så kan jag se din siluett i mina ögon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0