Im back :D

Okej alla söta ungar! Nu är jag tillbacka , tror jag hehe :P Men men på grund av mkt plugg så blire ba inlägg när jag har tid och förlåt till alla som inte får svar på sina kommentarer älskar er som kommmenterar men hinner inte svara på alla <3
Iallafall mitt liv har vart en bergodalbana dom här 2 veckorna :P
En dag låg jag på sjukhus,ni vill nog inte veta ;) Behöver jag säga mer än jag-gymnastic jaa iallafall det slutade ju bra :S
Juste hade halloweenfeest , omg vad kul vi hade :D!
Annars har det ba vart vanliga dagar,plugg,skola,plugg jaa men nu ska jag käka frulle :*

Från dagarna med älskade mel<3





Hallowenfest 2010! <3 Mamma ropar hinner inte lägga ut fler -_-
Tro mig det där var inte ens början vi tog typ 250 bilder :O :P <3

Love//jennita <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0