Värsta mullad :O

HAHAHA ett tiips till er :* Mulla inte någon och spring därifrån och säg : vi är kvitt du kastade snö på mig :P Det slutar bara med att du ligger där helt mullad XD
Jaa nu slutar vi prata om mina problems och pratar om mitt liiv :D hahah omg jennifer-_-  fett fail ditt liv är ett problem ..
Iallafall min fritid spenderades på biblan med bästa carro <3 HAHAH neej jag läser inte -_- Vi satt och rita en grej till dansen :P HAHAH jag i biblan mit liv är inte  bara ett problem utan ett skämt också :P Men men gud vad kuul vi hade det var typ en drunk gubbe där :s Miin bäästiis ringde miig och allt jag sa ,sa han :S Jag ba hallå han ba halåå jag ba : dani ? HAN BA DANI ?  vi blev skiiträdda :O HAHA sen han ba kom fram och ba : jag ville ba skämmta liite inget illa menat hoppas ni inte blev rädda goood juul :) Man ba inte rädd`? , skojar du ^^ Han vaa värkliigen full  för ngra minuter snare kommer biblotikarien och ba : en man där borta kom och sa att ni har sutit och kastat papperstussar på hnm vi ba neej :O HAhaha
Julgranen måste kläs på (yy Bye :* <3

HAHA en dag för lääääänge sen då man hade tråkigt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0