Lyckad jul (Y

kommer ni ihåg när man va mindre och juulen ba handlade om presenter?  Hhaha så var det för miig men nu e man äldre och nuu äre liixom jesus födelssedaag vi fiirarr;D men det är alltid kull med litte julklappar juh :D
Fast man inte önskar sig lika mycket :p
JAG fiick allt jag ville ha och lite till :D
Presentkort på hm & bikbok <3
Benvärmare ^^
Kofta :p
Halsband o örhängen :)
Och syystemkamera :D jag e jättenöjd hoppas ni också har haft en underbar jull :D Pöss och sov gott nu  ska jag ta kort så minneskortet skriker överbelastning (Yy

Jaag juust nuu :D stolt med min nya kamera :D

Ni får outfit ;)
Byxor-hm
tubtopp-hm
bolero-vila
halsband-vet inte fiick av mamma ;) Iallafall ett kors :) Det är ju jesus födelsedaag :D grattiiis till hnm : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0