Looooov :D






Digga bilderna från igår (yy

Gårdagen  på stan me dään var ju ba för bra :D Ni skulle vart där när vi ramla som gamlingar och låg där på marken och doog av garv :P HAHAHAH för kul juh ^^
Vi hade skiitkul asså :D fettsynd när vi inte han njuta av våra burgare för vi proppa i oss dom för att springa efter en gubbe som "snott " hennes påse hahaha ! Jaa den låg ju där typ 10 meter utanför donken , där hon tappat den XD
Var hos doktorn och kolla min rygg, som jag haft ont i eftersom jag ramla :P
Han knäckte den och nu känns det så bra :D
Och enligt honom har jag " aktiva muskler " hahaha :P
Iallafaal skiitkull meed looov :D Ska storhandla start :D Ba för kuul juh :)
Ha ett underbart looov :*! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0