Energibrist -_-

Värkliigen stor stor energibrist just nu ! -_- Jag har typ inte luust att göra någontiing :O Det kanske är för att dagen började så himmla bra :O Springer som en idiot till bussen jag hann med den  och sen när jag ska ta tåget  skullle till tandläkarn asså :P A så ba tåget e inställt kommer ett om en kvart jag ba men vaa fan då hade jag ju inte behövt springaa lixom :/ efter tandläkaren så skynda jag miig till tåget för att jag ville hinna till idrotten^^ Och ja då är tåget där i tid dörrarna stängs och man sitter där typ glad och sen ba : vi har ett startfel vi beklagar ! Man ba va fan din mamma är startfel ! :@ Hhahah seriöst får damp Och jaa nu siter jag här trött och tänderna gör ont
-_- Och pluss på det så ba liixom random från ingenstans lixom woooah näsblod -_-
Nu ska jag sluta klaga och plugga pöss på er :* <3 Och soorry att jag dampar ;)
Btw : Stoort gratiiis till min dännimendänni  som blir fjortizz idag (Y) <3 Stackarn blev äggad :/

-Be happy ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0