Adidas <3

Kom nyss hem från en adidas butik i stockholm :D asså den här gången var det inte till mig :/ HAHA pappa har redan köpt min julklapp, jag ba typ anar att det är min systemkamera :D  Ja iallafall jag ba ällskar adidas , bästa märket ju ^^ Ah vi gick runt och titta på julklappar till folk och jag kunde ju inte låta bli att titta åt miig :P Jag baa pappa... han ba nää nästa gång köper vi till dig jag ba okej :P Och sen jag ba men asså han ba okej men köp typ ba en t-shirt elr ngt så jag hitta en supperhäfftig  enligt miig (A)  Men nu måste jag slå in julklapparna  pöss på er :* <3


Gilla min nya tröjaaa (yy

Juste sett min nya header ? <3 Jag diggar den men asså ska gö en ny sen orkar inte nu <3 Den duger ;) Taack till min söötis häidi som hjälpte miig (A)

Kommentarer
Postat av: Heidi :33 <3

Haha lugnt jao :)

säg bba t så hjälper jag :D <33

2010-12-18 @ 18:29:39
URL: http://heidiforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0